Które cechy będą wspólne we właściwościach metali:
twardość
stały stan skupienia
kowalność
temperatura topnienia
metaliczny połysk
barwa srebrzystobiała
gęstość
aktywność chemiczna
dobre przewodnictwo cieplne
dobre przewodnictwo elektryczne


I jeszcze wymień właściwości, którymi niemetale różnią się od metali.

Za najlepsze daje naj!!! :)

2

Odpowiedzi

2010-02-27T22:32:12+01:00
Kowalnosc,
temperatura topnienia
metaliczny połysk
barwa srebrzystobiała
gęstość
dobre przewodnictwo cieplne

;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T22:41:27+01:00
Twardość
stały stan skupienia (oprócz rtęci)
kowalność
temperatura topnienia
metaliczny połysk
barwa srebrzystobiała (oprócz złota i miedzi)
gęstość
dobre przewodnictwo cieplne
dobre przewodnictwo elektryczne

Właściwości, którymi niemetale różnią się od metali:
-stan skupienia
-barwa