Odpowiedzi

2010-02-27T22:43:27+01:00
Region, w którym mieszkam jest wspaniały. Wokół mojego domu rozciąga się malowniczy krajobraz. Przeważa barwa zielona, która nadaje intensywny kolor łąkom i drzewom. Już z dala ujrzymy na łące staw, zajmujący dość dużą przestrzeń. Pływają w nim kaczki, które zawsze karmię chlebem. Wszędzie na około słychać piękny śpiew ptaków, wypełniający doliny i łąki. Gdy spojrzymy w przeciwną stronę zobaczymy las. W nim mieszka wiele zwierząt. W centrum lasu znajduje się mała leśniczówka, w której znajduje się pożywienie dla zwierzyny. Bardzo lubię region, w którym mieszkam. Nie zamieniłabym go na żaden inny.

Mam nadzieję, że się przyda ;D
67 4 67
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T22:53:37+01:00
Region w którym mieszkam jest niezwykle piękny, nie tylko przez różnororodność gatunkową drzew, ale także zwierzęta otaczające ten obszar. W okresie letnim przebywa tu wielu turystów, którzy są zadowoleni z atrakcji z jakich korzystają. Krajobraz ten został stworzony przez przyrodę i z tegoż powodu jest uroczy. Tuż za wielką górą można zobaczyć jezioro na którym pływają kaczki i usłyszeć śpiew skowronka. Jest to region malowniczy, mający swą własną tradycję i kulturę.
27 3 27