46.Wraz z koleżanką z Lipska zwiedzacie Altenburg - miasteczko z osobliwie pomalowanymi starymi domami.
- Wyraź opinię, że domy są zbyt kolorowe.
- Nie zgódź się ze zdaniem, że kolory są piękne.
- Przyznaj, że jeden z domów wygląda naprawdę oryginalnie i gustownie.

47.Odwiedzasz koleżankę w Essen. Pierwszego dnia pobytu proponuje Ci pójście na wystawę dzieł van Gogha.
- Sprzeciw się temu pomysłowi.
- Przekonaj ją, byście najpierw pospacerowały / pospacerowali po mieście.
- Zaproponuj, żebyście odwiedziły wystawę jutro przed południem.

48. Podczas pobytu w Niemczech mieszkasz u rodziny. Na sobotę zostałaś zaproszona/ zaproszony na przyjęcie do niedawno poznanych znajomych. Twoi gospodarze maja pewne obawy.
- Zapewnij ich, że wrócisz przed 23.
- Przekonaj ich, że nie muszą po ciebie przyjeżdżać.
- Uspokój ich co do sposobu twojego powrotu.

49.Wspólnie z koleżanką dzielicie pokój na kursie językowym w Salzburgu.
- Zaakceptuj jej propozycję podziału obowiązków związanych z robieniem zakupów i sprzątaniem.
- Sprzeciw się paleniu papierosów w pokoju.
- Wyraź nadzieję, że będzie się wam dobrze mieszkało.

50.Koleżanka proponuje Ci wspólne spędzenie popołudnia. Chciałaby wyjść do kina.
- Ty zaproponuj spacer do parku, argumentując to odpowiednią pogodą.
- Zaakceptuj jej pomysł, by potem pójść jeszcze do kawiarni.
- Wyraź przypuszczenie, że może tam spotkacie innych znajomych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T22:47:39+01:00
Wraz z koleżanką z Lipska zwiedzacie Altenburg - miasteczko z osobliwie pomalowanymi starymi domami.
- Wyraź opinię, że domy są zbyt kolorowe.
In my opinion the houses were too coloful

- Nie zgódź się ze zdaniem, że kolory są piękne.
I dont think this colour are beautiful
I dont like red
- Przyznaj, że jeden z domów wygląda naprawdę oryginalnie i gustownie.
I think this detached house in green colour look very good

47.Odwiedzasz koleżankę w Essen. Pierwszego dnia pobytu proponuje Ci pójście na wystawę dzieł van Gogha.
- Sprzeciw się temu pomysłowi.
I dont think its a good idea. I dont like van gogh's paintings
- Przekonaj ją, byście najpierw pospacerowały / pospacerowali po mieście.
the weather is beautiful. why dont we go out to the city?
- Zaproponuj, żebyście odwiedziły wystawę jutro przed południem.
we can go on this exhibition tomorrow before mid noon

48. Podczas pobytu w Niemczech mieszkasz u rodziny. Na
sobotę zostałaś zaproszona/ zaproszony na przyjęcie do niedawno poznanych znajomych. Twoi gospodarze maja pewne obawy.
- Zapewnij ich, że wrócisz przed 23.
I promise I will back before 23

- Przekonaj ich, że nie muszą po ciebie przyjeżdżać.
You shouldn't drive me. I will come my car
- Uspokój ich co do sposobu twojego powrotu.
All will be ok. dont worry about me

49.Wspólnie z koleżanką dzielicie pokój na kursie językowym w Salzburgu.
- Zaakceptuj jej propozycję podziału obowiązków związanych z robieniem zakupów i sprzątaniem.
Its a good idea to deal our duties which includ cleaning and shopping
- Sprzeciw się paleniu papierosów w pokoju.
you mustn't smoke here
- Wyraź nadzieję, że będzie się wam dobrze mieszkało.
I think we will be a perfect romm-mate,


50.Koleżanka proponuje Ci wspólne spędzenie popołudnia. Chciałaby wyjść do kina.
- Ty zaproponuj spacer do parku, argumentując to odpowiednią pogodą.
we have a wonderful weather. why dont we go for a walk?
- Zaakceptuj jej pomysł, by potem pójść jeszcze do kawiarni.
We can go to the coffe too
- Wyraź przypuszczenie, że może tam spotkacie innych znajomych
I think we will meet our other friends
2010-02-27T23:02:16+01:00
46.
-In my opinion the houses are to colourful.
-I'm afraid I can't agree with you, that the houses are beautiful.
-I admit that one house looks really original and tasteful.

47.
-I don't think that's a good idea.
-How about walking to the city?
-Let's go seeing this exhibition tomorrow in the morning.

48.
-I promise that I'll come back before 11 p.m.
-That is very kind of you, but it isn't necessary.
-Don't worry about me.

49.
-I think you're right with share about shopping and cleaning.
-You shouldn't smoking in our room.
- I believe that it will be fine to live together.

50.
-Would you like go for a walk? It's nice weather today.
- Yes, why not? It's a good idea.
-Perhaps we will meet our friends.