Odpowiedzi

2009-10-18T19:53:26+02:00
Telemaniaku!

Nie znasz znaczenia jakiegoś słowa? Pomoże Ci nowy słownik Języka Polskiego firmy ,,Lambark". Kup go przez internet, a słownik ortograficzny dostaniesz GRATIS!

LAMBARK - ulepszmy życie!
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:18:16+02:00
Scena :
Do domu wchodzi zniechęcony życiem młody chłopak, rzuca tornister i z dezaprobatą odpowiada na pytanie mamy:
"Jak było synku w szkole"
"Jak zawsze, nic nie zrozumiałem na polskim ta nauczycielka mówi dziwnym językiem"
"mam na to sposób ( matka wyciąga słownik terminów literackich) z tym dasz sobie świetnie radę"
Kolejna scena ma miejsce w szkole, chłopak zgłasza się na każde pytanie zna odpowiedź.
"Słowniki terminów literackich - i jest sposób na polaka"