Odpowiedzi

2010-02-27T22:47:32+01:00
Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie
17 1 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T22:54:28+01:00
Przyjaźń to coś najpotrzebniejszego w życiu.

Prawdziwa przyjaźń trwa wiecznie.

Prawdziwej przyjaźni nie jest nic w stanie zniszczyć.

Prawdziwa przyjaźń jest w stanie pokonać milion kilometrów by odnaleźć bratnią duszę.

Przyjaźń jest jak kwiat. Gdy jej nie pielęgnujesz obumiera tak jak niewinny kwiat.

Prawdziwa przyjaźń zdarza się raz na kilka milionów lat.
3 5 3