Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:00:46+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
FeCl3--->Fe(3+) + 3Cl(-)
MgSO4--->Mg(2+) + SO4(2-)
Al(NO3)3--->Al(3+) + 3NO3(-)
Cu2SO4--->2Cu(+) + SO4(2-)
KCl--->K(+) +Cl(-)
Al2(SO4)3---> 2Al(3+) + 3SO4(2-)
1 5 1
2010-02-27T23:01:58+01:00
FeCl3---> Fe3+ + 3Cl-
MgSo4--->Mg2+ + SO4 2-/u góry/
Al(NO3)3--->Al3+ + 3NO3-
Cu2So4--->2Cu+ + SO4 2-
KCl--->K+ +Cl-
Al2(SO4)3---> 2Al3+ + 3SO4 2-