Odpowiedzi

2010-02-27T23:05:18+01:00
5x+9x=350
14x=350/14
x=25

5*25=125 (pierwszy zbiornik)
9*25=225 (drugi zbiornik)

sprawdzenie : 125+225=350 ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:06:36+01:00
5+9=14 na tyle części mamy podzielić ilość ropy
350:14=25
25×5=125
25×9=225
Odp.W zbiornikach było 125 l. i 225 l.
2010-02-27T23:07:28+01:00
5+9=14
350÷14=25(l)

5×25l=125l
9×25l=225l

Odp. W pierwszym zbiorniku jest 125l ropy, a w drugim 225l ropy.