Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:08:56+01:00
"Mały Książę" to baśń poetycka. Tradycyjny bohater baśniowy jest tu ukazany w innym oświetleniu, utwór jest napisany pięknym, poetyckim językiem i ma charakter moralistyczny. Prawdy moralne zostały wyrażone poprzez przypowieści.Utwór jest podzielony na rozdziały rytmizujące tekst (tekst jest połączony z rysunkami).
7 4 7
2010-02-27T23:15:10+01:00
Utwór "Mały książę" można uznać za basń gdyż występują tam elementy fantastyczne czyli: postacie ja np. Mały książe, miejsca: jak no. planety. Uosobienia: Róża mói ludzkim głosem, lis także. Występuje jeszcze taki elemant jak..tabletki zaspokajające pragnienie. Jest tuu szczęśliwe zakąńczenie gdyż kończy się zgodnie z oczekiwaniami chłopca. Ten utwór można uznać za baśń dzięki temu iż jest tam zawarty motyw wędrówki. :)


Mam nadzieje że chodć troszeczkę pomogłam
10 4 10