Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:10:12+01:00
Ob=2a+2b
ob=2*40+2*12
ob=80+24
ob=104cm

P=ab
P=40*12
P=480
1 5 1
2010-02-27T23:11:55+01:00
P=a*b
p= 40*12
p=480
ob=2a+2b
ob=2*40+2*12
ob=80+24
ob=104cm

2010-02-27T23:13:43+01:00
Chyba dłuższy 40cm,a krótszy 12cm

obwód=2*a+2*b
a=40cm
b=12cm
ob.=2*40cm+2*12cm
ob.=80cm+24cm
0b.=104cm

pole=a*b
P=40cm*12cm
P=480cm²
odp.pole wynosi 480cm²,a obwód 104cm