Odpowiedzi

2010-02-27T23:12:37+01:00
Budowanie studni głębinowych
ograniczenie używania nawozów
budowa oczyszczalni ścieków
oszczędne używanie wody w domach
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:13:44+01:00
- poprawę stanu sanitarnego ujęć szczególnie na wsiach
- wprowadzanie do gruntu wyłącznie ścieków oczyszczonych
- wprowadzanie na kominy filtrów ochronnych celem zmniejszenia emisji dymów i pyłów które wraz z opadami dostają się do gleb
- wysypiska śmieci - lokalizowanie śmietnisk wyłącznie w miejscach gdzie wody podziemne są izolowane warstwami wodoszczelnym
- uzdatnianie i oczyszczanie wód podziemnych
17 4 17