Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:14:17+01:00
Reklama- to nieosobista promocja dóbr i usług przez sponsora (firmę), którego można jednak zidentyfikować i który zapłacił za ten sposób komunikacji. Celem reklamy jest doprowadzenie do sprzedaży natychmiastowej lub odłożonej nieco w czasie, do momentu kiedy klient odczuje zapotrzebowanie na dany produkt. Sprzedaż może być natychmiastowa jeżeli chodzi o rzeczy codziennego użytku tj. środki przeciwbólowe, mydło. Jednak po ujrzeniu najlepszej nawet reklamy samochodu osobowego, konsument bez przeznaczonych na ten cel środków nie kupi danego produktu.
Reklama istnieje tak długo, jak handel. Pierwsza forma właściwej reklamy handlowej pojawiła się w starożytnym Egipcie i Grecji. Wędrowni kupcy, niosąc swoje towary na plecach wykrzykiwali nazwy i pochlebne wiadomości o sprzedawanych przedmiotach.
Nazwa reklama pochodzi od łacińskiego słowa reclamare, co oznacza wołać, nawoływać. Średniowieczni kupcy najmowali specjalnych pomocników, którzy stojąc przed sklepem wychwalali-czyli reklamowali towar znajdujący się w środku.
21 1 21
2010-02-27T23:17:35+01:00
Moim zdaniem reklamy nie są obiektywne. Pokazują nam tylko dobre strony swoich produktów. Nie mówi o ich wadach i minusach. Oszukują nas i wprowadzają w błąd.

Poza tym manipulują nami, wpływają na naszą psychikę. Sprawiają, że czasami kupujemy rzeczy, które tak naprawdę nie są nam potrzebne. Czasami kupujemy je tylko dlatego, że podobała nam się właśnie ich reklama..

Uważam, że nie powinny być reklamowane zabawki dla dzieci, że one jeszcze niewiele rozumieją, łatwo je nabrać (oszukać) i zwykle każda taka reklama kończy się słowami mamo kup mi to

Bardzo denerwuje mnie też to, że reklamy puszczane są w trakcie filmów.
Nie podobają mi się również reklamy alkoholu i papierosów. Moim zdaniem one demoralizują

ZALETY:
Do korzyści płynących z reklamy zaliczyć można m.in. kształtowanie postaw społecznych czy też powszechną informację o produkcie.

Reklama odgrywa też ważną rolę w procesie wzrostu gospodarczego poprzez zdrową konkurencję. Dostarcza nam bowiem informacji o dostępie do nowych towarów i usług, jak i o ulepszeniu tych wcześniej dostępnych

Prowadzi to do wzrostu wydajności i spadku cen, sprzyjając tym samym postępowi gospodarczemu.
37 2 37