Odpowiedzi

2010-02-27T23:14:23+01:00
w drugą rocznicę jej śmierci. Obdarzmy ją szczególną modlitwą.
2010-02-27T23:15:06+01:00
Módlmy się za świętej pamięci Stanisławę Olszewską ...
aby jej dusza wraz z chórami Aniołow mogła ogladac i wielbic Boga.
ciebie prosimy...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:15:53+01:00
Módlmy się za świętej pamięci Stanisławę Olszewską aby w Królestwie Bożym nigdy nie poczuła bólu i cierpienia. Aby jej dusza zawsze była objęta miłością Bożą. Ciebie prosimy... (wysłuchaj nas panie)