Odpowiedzi

2010-02-27T23:27:24+01:00
Mieszanina
Substancje zamieszczonez są w dowolnych ilościach

Związek chemiczny
Substancje tworzą związek chemiczny tworząc się w ściśle określonych ilościch

Mieszanina
Poszczególne składniki mieszaniny nie zmieniają swoich właściwości

Związek chemiczny
Powstaje zupełnie nowa substancja o innych właściwościach

Mieszanina
Możeły łatwo roździeliś poszczególne składniki mieszaniny

Związek chemiczny
Metodami mechanicznymi nie rozłozymy związku chemicznego na składniki wyjściowe

;*********
85 3 85
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:30:05+01:00
okienko 1 w związku chemicznym: sporządzanie poprzez reakcję syntezy (łączenie), w której z 2 lub więcej substratów powstaje jeden produkt. okienko 2 w związku chemicznym: w związku chemicznym nie można odróżnić substancji, z których powstał ten związek. okienko 5 w związku chemicznym: można rozłożyć z wykorzystaniem bodźca zewnętrznego np. temperatura, prąd, światło itp. okienko 3 w mieszaninie: składniki mieszanin zachowują swoje właściwości pierwiastka. okienko 4 w mieszaninie: ilości składników są dowolne.
185 4 185