Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T23:29:02+01:00
Im był większy obszar kolonii tym większy stawał się przemysł.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:29:16+01:00
Kolonie były ośrodkami które zapewniały dobry dostęp do handlu z innymi krajami. Dzięki nimi kraje mogły szybko transportować swoje towary między sobą. Były tworzone zazwyczaj tworzone w miejscach dostępnych do mórz czy oceanów.
1 5 1