Odpowiedzi

2010-02-27T23:55:09+01:00
2. Japonia
3. Cejlon
4. Tajwan
13. rzeka Ganges
15. rzeka Aldan
19. Borneo

Wystarczy tylko poszukać w atlasie.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:58:50+01:00
1-
2-?? Wyspa Palawan (Filipiny)
3- wyspa Cejlon (Sri Lanka)
4- wyspa Tajwan (Chiny)
5- wyspa Sachalin (Rosja)
6- rzeka Amur z Szyłką i Agruń
7- półwysep Kamczatka
8- wyspa Hokkaido (Japonia)
9-
10-
11-
12-
13- rzeki Ganges i Brahmaputra
14-
15-!!rzeka Lena
16-
17- wyspa Celebes
18-
19-?? Wyspa Borneo
20- rzeka Żółta

Więcej już chyba nie wymyślę ;]
3 5 3