No więc: mam zrobić plakat i proszę o pomysły co mogę na nim namalować; tytuł brzmi :co lubię lub co mi się podoba w mojej szkole. Nie mam żadnego pomysłu, może Wy macie? Jak tak to piszcie, za nie poprawne odpowiedzi oczywiście zgłaszam spam, mogą być linki, cokolwiek, tylko, aby pomysł był dobry.
Wiem, wiem przedmiot mija się z zadaniem, ale jest to zadane z historii, niestety.
Czekam na odpowiedzi ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:32:17+01:00
Wiem, ze to może być fikcja, no ale :)
proponuje umieścić tam nauczycieli, lekcje, lecje w-f,
wszystko w miłej atmosferze ,
albo na środku narysować budynek szkoły i w około niej właśnie to co wyżej wymieniłam...
proszę o naj :)
1 4 1
2010-02-27T23:33:42+01:00
Może namaluj jakieś śmieszne , które dobrze lub milo wspominasz zdarzenie na lekcji, albo zrób jakieś ciekawe karykatury ulubionych nauczycieli ;)
1 5 1