Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:52:24+01:00
Trylobit- jest skamieniołością pochodzacą przechodzącą z ery paleozoicznej
7 4 7
2010-02-27T23:53:20+01:00
To wymarłe, prymitywne stawonogi występujące powszechnie w erze paleozoicznej. Posiadały grzbietobrzusznie spłaszczone ciało z wyraźną segmentacją tułowia i odwłoka oraz dwugałęzistymi odnóżami.
Trylobity znajduje się w formie skamielin i odcisków w materiale skalnym. Są skamieniałościami przewodnimi.
3 2 3
2010-02-27T23:53:22+01:00
Jest to gromada wymarłych morskich stawonogów o owalnym i spłaszczonym grzbietobrzusznie ciele, z wyraźnie wyróżnioną częścią głowową, tułowiową i ogonową definicja podrencznikowa
3 1 3