Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T19:50:50+02:00
A=100 b=10
10
~~ *100% = 10%
100

c=200 d=120
120
~~ *100% = 60%
200

e=1000 f=1
1
~~ *100% = 0,1%
1000

g=400 h=20
20
~~ *100% = 5%
400

i=80 j=2
2
~~ *100% = 2,5%
80
7 2 7
  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T20:28:37+02:00
Jakim procentem liczby a jest liczba b
1)a=160 b=800
160/800*100%=16000/800=20%
2)a=480 b=144000
48/1440*100=4800/1440=3,33% (3)
3)a=120 b=1500
120/1500*100%=12000/1500=8%
4)a=18 b=720
18/720*100%=1800/720=2,5%
5)a=15 b=84,87
15/150*100=1500/150=10%
mam nadzieje ze oto chodzilo :):)
14 3 14