1.Jedna z lepiej rozwinietych gałęzi w sektorze afrykanskich usług
2.jedno z podstawowych zboz afryki
3z afryki pochodzi 3/4 tego metalu
4.jedna z lepiej rozwinietych galezi przemyslu w afryce
5.najwiekszy producent ropy naftowej w afryce
6.wielkoobszarowe gospodarswo rolne
7slodki odpowiednik ziemniaka
8grupa roslin np kawowce i kakaowce
9.metal ktorego 1/3 wydobycia przypada na afryke
pilne!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T19:50:11+02:00
1.turystyka
2.sorgo
3.kobalt
4.włokiennictwo
5.nigeria
6plantacja
7batata
8uzywki
9złoto
Proszę bardzo mieliśmy 3 tygodnie temu ta krzyzowczke ;]
1 5 1
2009-10-18T19:50:16+02:00
1- Turystyka
2- Sorgo
3-Kobalt
4 - Włókiennictwo
5- Nigeria
6 - plantacja
7 - Batat
8 - Używki
9 - złoto
1 5 1
2009-10-18T20:43:21+02:00
1.turystyka
2.sorgo
3.kobalt
4.włókiennictwo
5.nigeria
6.plantacja
7.batat
8. nie mam pojęcia ;/// przykro mi
9.złoto


rodem z moich ćwiczeń do geografi ;)))
hasło : rolnictwo
;))) ;*
2 5 2