Zad 1. Napisz kim były lub są te osoby,używając formantów z nawiasów.

a)Janusz Korczak-... (-arz)
b)Jerzy Kukuczka-... (-ista)
c)Robert Korzeniowski-... (-ec)
d) Ignacy Łukasiewicz-... (-ca)
e)Adam Małysz-... (-ek)
f)Ignacy Paderewski-...(-or)
g)Franciszek żwirko-...(-nik)

2

Odpowiedzi

2010-02-28T08:25:51+01:00
1)Janusz Korczak - pisarz
2)Jerzy Kukuczka- himalaista
3) Robert Korzeniowski -?
4)Ignacy Łukasiewicz- polski przedsiębiorca (aptekarz)
5) adam małysz - skoczek
5) ignacy paderewski - profesor , kompozytro , pianista
6) Franciszek Żwirko- porucznik , pilot sportowy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T08:26:20+01:00
A)Janusz Korczak- lekarz (-arz)
b)Jerzy Kukuczka- himalaista (-ista)
c)Robert Korzeniowski- sportowiec (-ec)
d) Ignacy Łukasiewicz- przedsiębiorca (-ca)
e)Adam Małysz- skoczek(-ek)
f)Ignacy Paderewski- kompozytor(-or)
g)Franciszek żwirko- porucznik(-nik)