Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T08:56:10+01:00
100-100%
x-20%
100*20=2000:100=20

Odp : zmniejszy się o 20 cm :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T08:56:47+01:00
Mozna zastosowac tw. stosunek pol figur podobnych jest rowny kwadratowi skali
podobinstwa
r1=1
r2=0,9
k=r2/r1=0,9:1=0,9
s2:s1=k²
s2:s1=0,81
s2=0,81s1
OBL procent zmniejszenia pola
(s1-s2)/s1=1-s2/s1=1-0,81=0,19

ODP

Pole zmniejszy sie o 19%

pozdrawiam

Hans