Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T08:57:54+01:00
Pęd ciała o masie 6,2 kg wynosi 0,124kg*m/s. Jaka będzie prędkość tego ciała?

p=0,124kg*m/s
m=6,2

p=m*V /:m
V=p/m
V= 0,124 kg*m/s :6,2kg=0,02 m/s

Odp. Prędkość tego ciała to 0,02 m/s
2010-02-28T09:01:00+01:00
Witaj
dane m=6,2kg, p=0,124kgm/s
szukane v
p = m*v
v = p/m = 0,124kgm/s //6,2kg = 0,02m/s = 2cm/s

.....................pozdrawiam