Odpowiedzi

2010-02-28T09:26:22+01:00
Witaj
dane v1=36km/h=10m/s, v2=20m/s, t=2s, m=20kg
szukane F
F = m*a........a = [v2-v1]/t
F = m*[v2-v1]/t = 20kg*[20m/s - 10m/s] /2s = 100 N

............................pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T09:28:19+01:00
Dane:
Vp=36[km/h]/3,6=10[m/s]'
Vk=20[m/s];
t=2[s];
m=20[kg];
Wzory:
F=ma;
a=(Vk-Vp)/t;
F=m*(Vk-Vp)/t;
Jednostka:
[F]=[(kg*m/s)/s]=[kg*m/s2]=[N];
Obliczenia:
F=20(20-10)/2;
F=200/2;
F=100[N].
Odp.Na ciało działa siła F=100[N].