Odpowiedzi

2010-02-28T12:10:27+01:00
Transpiracja to parowanie wody z liścia. Transpiracje ogranicza kutykula która pokrywa blaszkę liściową a umożliwia transpirację aparat szparkowy- tam zachodzi najintensywniej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:15:32+01:00
Transpiracja- służą do tego aparaty szparkowe które znajdują się w liściu, a jest to proces parowania wody.
W blaszce liścia ten proces zachodzi najintensywniej.
Aparaty szparkowe wytwarza jedynie epiderma
1 5 1