Hej:]
Mam prośbę;]]
Proszę o rozwiązanie tego zadania daję dużo punków;]]

Napisz opowieść związaną np. z zabytkowym zamkiem, który znajduję się najbliżej twojego miejsca zamieszkania.Wykorzystaj w niej motyw portretu, który ,,ożywia" w tajemniczy sposób,wieży z Białą Damą lub lochu, gdzie pojawia się Duch Podziemi itp.....

To jest zadania 4 str 180 klasa 6 z podręcznika ,,Jutro pójdę w świat" Może ktoś to już miał :]
Proszę o pomoc czekam do 28.02 do godziny 20:00

Dam oczywiście naj:]]]

2

Odpowiedzi

2010-02-28T12:04:40+01:00
Nieopodal mojej miejscowości znajduje się zamek ( i napisz tu jaki zamek jest blisko twojej miejscowości) , który w każdym, kto miał okazję się w nim znaleźć budzi ogromny strach. Nie jest to spowodowane jego upiornym wyglądem, lecz historią z nim związaną. Opiszę ją, pomimo tego, że jest ona pełna tajemnic i niewyjaśnionych zdarzeń....
Kiedy byłam małą dziewczynką bawiłam się na polanie niedaleko tego zamku. Rzucałam piłką, kiedy nagle zawiał mocny wiatr i piłka potoczyła się w stronę tej budowli. Pobiegłam za nią, i nawet nie wiedząc kiedy znalazłam się w zamku. Przestraszyłam się więc nie myślałam o piłce, tylko o szybkim wydostaniu się z tego upiornego miejsca. Odwróciłam się, kiedy nagle ogromne wrota się zatrzasnęły. Bardzo się bałam. Usiadłam w kącie i rozglądałam się nerwowo. Niespodziewanie podeszła do mnie blada, ubrana na biało kobieta. Zapytałam, jak można z tąd wyjść, odpowiedziała, że zna drogę. Poszłam za nią nie wiedząc jednego - że była ona duchem. Szłam rozglądając się dookoła, bo nigdy nie widziałam tak dziwnego miejsca. Na ścianach wisiały łańcuchy, obrazy, które wydawały się poruszać i wiele innych dziwnych rzeczy. Wszystko to było pokryte gęstymi pajęczynami. Kobieta przede mną zatrzymała się





reszte Ci napisze we wiadomości na profie bo muszę isć ;PP
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:07:00+01:00
Dawno, dawno temu w starym zamku w ( tutaj podaj miejscowość w której ten zamek się znajduje) mieszkał król i królowa. Pewnego dnia urodziła im się córka, którą nazwali Mery. Nie była ona ładna. Wprost przeciwnie. Gdy spojrzało się jej w oczy było widać gniew i agresję. Gdy miała 16 lat zaczęła robić awanturę o prawie wszystko. Pewnego dnia zaczęła krzyczeć na służbę za to że o 3 minuty za późno przyniósł jej do łóżka śniadanie. Rozkazała swojemu ojcu by sługę tego skazać na śmierć. Król jak i królowa byli dobrego serca więc nie zrobili tego czego żądała ich córka. Pewnego dnia rodzice królewny mieli dosyć jej zachowania. Uznali że zamknął ją w wysokiej wierzy z chlebem i wodą na tak długo aż zmieni swoje zachowanie. Mery krzyczała i piszczała ale nic nie pomogło. Została zamknięta w wierzy. Donoszono jej jedzenie, a ona za każdym razem próbowała się uwolnić. Po 3 dniach królewna miała dosyć tego że cały czas tkwi zamkniętej komnacie. Nienawidziła za to swoich rodziców. W końcu ze złości wyskoczyła z wysokiej wierzy przez okno i się zabiła. W komnacie zostawiła obraz ze swoją podobizną, rzucając jednocześnie klątwę na osobę która na ten obraz spojrzy. Klątwa polegała na tym że kto spojrzy na obraz, ten po 3 dniach umrze. Król i królowa zszokowani śmiercią córki nie chcieli iść ani nawet myśleć o ciemnej komnacie.W końcu po 10 latach urodziła im się 2 córka którą nazwali Lili. Gdy Lili miała 16 lat zaczęła błąkać się po zamku i weszła do komnaty gdzie obraz zostawiła jej siostra. Rodzice nie mówili jej że miała siostrę wiec nie wiedziała kto jest na portrecie. Zawiesiła go w swojej komnacie. Po trzech dniach z obrazu wyszła postać. I zabiła księżniczkę. Od tamtej pory tak samo dzieje się z tymi kto na ten obraz spojrzą.
4 4 4