Odpowiedzi

2010-02-28T09:39:52+01:00
Skutki złego opalania się mogą być tragiczne lub nawed śmiertelne. Zbyt długie i częste opalanię się na słońcu lub w solarium powoduje raka skóry który może doprowadzić do nieodwracalnych powikłań i chorób skóry.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:02:31+01:00
Skutkami złego opalania sie mogą być:
-złe samopoczucie(osłabienie organizmu)
-rak skóry
-przewlekłe choroby skórne
-zmarszczki na ciele
-odbarwienia na skórze
-poparzenie(I,II badz III stpnia)
-skutki mogą także być smiertelne
-źle utlenowana krew
1 5 1
2010-02-28T11:47:07+01:00
Szkodliwe efekty skumulowanego działania promieniowania słonecznego polegają na szybszym starzeniu się skóry i stymulacji rozwoju jej nowotworów. Długotrwała ekspozycja na UV może powodować wiele niekorzystnych zmian wyglądu skóry, jej struktury i funkcji.
1 5 1