Odpowiedzi

2010-02-28T09:41:41+01:00
Gady nie mają stałej temp. ciała(Tak jak np. u nas jest to 36.6). Dostosowują ją do otoczenia.
1 1 1
2010-02-28T09:42:19+01:00
Gady to zmiennocieplne kręgowce, ponieważ ich ciało zmienia się wraz z temperaturą otoczenia
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:25:12+01:00
Gady to zmienno cieplne kręgowce, ponieważ nie mają stałej temperatury ciała i przystosowują się do temperatury otoczenia.
1 1 1