Odpowiedzi

2009-10-18T20:10:55+02:00
Pomocy.kto wie milion sekund ile to jest dni ?

1dzien=24h=24x60=1440minut=1440x60=86400sec
1000 000sec:86400=11 i 49600/1000000

A DRUGIE 9876543210 CYFRA MILIONOW tej LICZBY to 6

JEST JAKA LICZBA????? I OSTATNIE O ILE WIEKSZA JEST SUMA LICZB 45 I 26 OD ICH ROZNICY

45-26=19
45+26=71
71-19=52 o tyle wieksza
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:12:58+02:00
Pomocy.kto wie milion sekund ile to jest dni ?
jeden dzień to 60*60*24=3600*24=86400 sekund
zatem milion sekund to 1000000:86400=11 i 49600/86400= 11,57 dni

odp. około 11 i pół dnia

A DRUGIE CYFRA MILIONOW LICZBY 9876543210 JEST JAKA LICZBA?????

odp. cyfra 6

I OSTATNIE O ILE WIEKSZA JEST SUMA LICZB 45 I 26 OD ICH ROZNICY

suma: 45+26= 71
różnica= 45-26=19

suma-różnica=71-19=52

odp. o 52
20 4 20
2009-10-18T20:17:36+02:00
1. jest to 9 dni, w polowie 9 dnia.
2.876
3.suma licz b 45 i 26 jest wieksza od ich roznicy o 19.
Dobrze to jest napewno
4 3 4