Odpowiedzi

2010-02-28T09:42:49+01:00
To znaczy ze rzymianie byli wspaniałymi budowniczym,i ich drogi są na całym świeci i prowadza wproś do Rzymu
4 4 4
2010-02-28T09:44:02+01:00
Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu-wszystkie drogi które powstały za czasów Oktawiana Augusta zbiegały się w jednym punkcie czyli Rzymie. Drogi te były bardzo solidne.

Myślę, że pomogłam ;))
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T09:44:03+01:00
Imperium rzymskie pokryte było siecią tysięcy kilometrów dróg, łączących Rzym z najbardziej odległymi miejscami, stąd przysłowie: "Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu".
9 3 9