Odpowiedzi

2010-02-28T09:49:35+01:00
Jeśli to jest osoba pełnoletnia to:
najlepiej kupić jakiś lepszy samochód, nowe ubrania, sprzęt RTV, AGD i np. meble

Ale można też odłożyć pieniądze na lokatę.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T09:51:22+01:00
- zakup nieruchomości/ wyremontowanie i sprzedaz po pewnym czasie z zyskiem
-obligacje Skarbu państwa 3 lub 6 letnie
-przystąpienie do spółki/ działalność gospodarcza/
-lokata długoterminowa w banku
-fundusze inwestycyjne / zrównoważone/
-samodzielna działalność gospodarcza
-zakup mieszkania pod wynajem
- gra na giełdzie papierów wartościowych/ dla odważnych/

jak coś jeszcze sobie przypomnę napisze
pozdrowienia
1 5 1