Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:08:52+02:00
Praca, jaką może wykonać jest równa całkowitej energii, jaką może wytracić na rzecz tej pracy . Na samym początku ruchu ciało posiada tylko energię potencjalą, równą Ep = mgh

W takim razie W = Ep = mgh = 5 * 10*3 = 150 J

Odp. Kula może wykonać pracę 150J.
2009-10-18T20:10:03+02:00
Ep=mgh
ep=5 * 10m/s2*3
ep=150J
odp.Może wykonać prace 150J