Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T09:55:20+01:00
Dane: Szukane:
I=0,4A t=?
q=0,05C

I=q/t
t=q/I
t=0,125s

Rachunek jednostek:
[t]=[C/C/s]=[s]

Odp.Ładunek przepłynął w czasie 0,125s.


Mam nadzieję, że pomogłam:))
2 5 2
2010-02-28T09:57:14+01:00
Dane
I=0,4A
q=0,05C
Obliczyć
t=?
Wzór
I=q/t
t=q/I
t=0,125s
Rachunek jednostek
[t]=[C/C/s]=[s]
odpowiedź
ładunek przepłynął w czasie 0,125s
1 5 1