Państwa dawnej Europy:

Ćwiczenie 4.
Uzupełnij tekst.
Od przełomu XV i XVI wieku aż do końca XVIII wieku ustrój Polski nazywany był demokracją..................... . Oznaczało to , że wszyscy , którzy należeli do stanu.......................... posiadali prawa polityczne. Mogli brać udział w wyborach......................... . Przedstawiciele szlachty zasiadali w .................................. i wraz z królem i senatem brali udział w stanowieniu prawa.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:30:35+01:00
Od przełomu XV i XVI wieku aż do końca XVIII wieku ustrój Polski
nazywany był demokracją szlachecką . Oznaczało to , że wszyscy , którzy należeli do stanu szlacheckiego posiadali prawa polityczne. Mogli brać udział w wyborach elekcyjnych . Przedstawiciele szlachty zasiadali w sejmie i wraz z królem i senatem brali udział w stanowieniu prawa.
3 3 3
2010-02-28T11:36:01+01:00
Od przełomu XV i XVI wieku aż do końca XVIII wieku ustrój Polski
nazywany był demokracją SZLACHECKĄ. Oznaczało to, że wszyscy, którzy należeli do stanu SZLACHECKIEGO posiadali prawa polityczne. Mogli brać udział w wyborach ELEKCYJNYCH. Przedstawiciele szlachty zasiadali w SEJMIE i wraz z królem i senatem brali udział w stanowieniu prawa.
2 3 2
2010-02-28T14:49:11+01:00
Państwa dawnej Europy.
Od przełomu XV i XVI wieku aż do końca XVIII wieku ustrój Polski
nazywany był demokracją SZLACHECKĄ. Oznaczało to, że wszyscy, którzy należeli do stanu SZLACHECKIEGO posiadali prawa polityczne. Mogli brać udział w wyborach ELEKCYJNYCH. Przedstawiciele szlachty zasiadali w SEJMIE i wraz z królem i senatem brali udział w stanowieniu prawa.
;)))
1 5 1