Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:08:49+01:00
Witaj
dane t=42,3s, g=10m/s2, vo=0, siły oporów ruchu pomijalne
szukane vk
vk = gt = 10m/s2*42,3s = 423m/s

.........................pozdrawiam
7 3 7
2010-02-28T10:08:55+01:00
Pewny nie jestem, ale może tak:

t=42,3 s.
V=?

h=1/2 gt^2
h=1/2 * 10 m/s^2 * (42,4 s)^2
h=8946,45

V=g*t

t=pierw(2h/g)

V=g * pierw(2h/g)= pierw(2g*h)

V= pierw ( 20 m/s^2 * 8946,45m) =pierw(178929)=423 m/s

Odp. Uzyska 423 m/s.