Odpowiedzi

2010-02-28T10:46:17+01:00
Oświatczam ,iż spektakl pt w małym dworu został odwolazy z powodu braku zorganiowania personelu.Przepaszamy i wysylamy do pani maly upominek za masze błegy.
Z powarzaniem urzad mistra ....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:25:02+01:00
Zawiadomienie

Uprzejmie zawiadamiam,iż dnia 1.03.2009 roku zostanie odwołany spektakl pt.'' W małym dworku'' .Został odwołany z powodu problemów technicznych.Przepraszamy i zapraszamy 10.01.2009 na godz.11 : 30.


Wrocław,20.02.2009 -Dyrektor teatru we Wrocławiu.