Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:20:42+02:00

dobierz dwie kolejne liczny całkowite tak, aby jedna była mniejsza, a druga większa od podanej liczby.
√55
√12
√87
√899
3 stopnia √30
3 stopnia √100
3 stopnia √-4
3 stopnia √-9
3 stopnia √-60


7<√55<8
3<√12<4
9<√87<10
29<√899<30
3<3 stopnia √30<4
4<3 stopnia √100<5
-2<3 stopnia √-4<-1
-3<3 stopnia √-9<-2
-4<3 stopnia √-60<-3
22 4 22
2009-10-18T20:47:08+02:00
√49 < √55 < √64 = 7<√55<8

√9 < √12 < √16 = 3<√12<4

√81 < √87 < √100 = 9<√87<10

√841 < √899 < √900 = 29<√899<30

3stopnia√27 < 3stopnia√30 < 3stopnia√64 = 3<3stopnia√30<4

3stopnia√48 < 3stopnia√100 < 3stopnia√125 = 4<3stopnia√100<5

3stopnia√-8 < 3stopnia√-4 < 3stopnia√-1 = -2<3stopnia√-4<-1

3stopnia√-27 < 3stopnia√-9 < 3stopnia√-8 √ = -3<3stopnia√-9<-2

3stopnia√-64 < 3stopnia√-60 < 3stopnia√-27 = -4<3stopnia√-60<-3
43 4 43