Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:08:57+01:00
P=a²√3/4 - wzór na pole

36√3 = a²√3/4 |*4
144√3=a²√3
144=a²
12=a - bok

h=a√3/2 - wzór na wysokość
h=12√3/2
h=6√3 - wysokość

Odp. Bok tego trójkąta wynosi 12, a jego wysokość 6√3.

2010-02-28T10:10:39+01:00
A do kwadratu pierwiastek z trzech nad 4 = 36 pierwiastków z 3/*4
a2 pierw z 3 = 144pierw z 3/pierw z 3
a2=36
a=6
h=a pierw z 3 nad 2
h=3pierw z 3