Odpowiedzi

2010-02-28T10:09:59+01:00
12/4
wychodzi 3
3-100%
x-25%
x=0.75

3.75
p1 =9
p2=14,06
pole zwiększy sie o 5.06
2010-02-28T10:11:59+01:00
P=a²
P=12²
P=144
12+25%=15
P=15²
P=225
225-144=81
odp. pole powierzchni kwadratu zwiększy się o 81cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:12:48+01:00
P=12 cm*12 cm=144 cm2

12 cm*25%=3 cm
12 cm+3 cm=15 cm
P=15 cm*15 cm=225 cm2

225 cm2 - 144 cm2 = 81 cm2

Pole zwiększy się o 81 cm2