Odpowiedzi

2010-02-28T10:09:40+01:00
Edukacji - bo obecny system mnie nie zadowala

Sportu - bo polakom coś nie idzie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:13:48+01:00
Gdybym miala objac stanowisko ministra w jakims z resortow, chcialabym zostac ministrem spraw zagranicznych. Jest to bardzo odpowiedzialna funkcja, gdyz szef MSZ odpowiada za polityke zagraniczna kraju, jego kontakty miedzynarodowe i pozycje panstwa na politycznej arenie europejskiej i swiatowej. Minister spraw zagranicznych musi byc czlowiekiem elastycznym, sprawnym dyplomata i obytym w swiecie.Musi on takze umiec walczyc o polskie interesy na gruncie miedzynarodowym.
1 5 1
2010-02-28T11:39:28+01:00
Chciałabym objąć edukację, gdyż ta nasza dzisiejsza, jest zbyt ogólna. Młodzież nie uczy się wszystkiego co ważne.

Chciałabym objąć też ministerstwo zdrowia, bo pomoc medyczna w Polsce przechodzi różne zgrzyty bo są za małe płace.
Trzeba to zmienić, by w Polsce żyło się lepiej!

mysle że pomogłam :]
1 5 1