1. Jakimi wyrazami mozna zastąpić słowo spektakl? Podaj trzy przykłady
2. Podaj cztery okreslenia spektakli (spektakl udany i spektakl nieudany do każdego pd 2 )
3. Zapisz nazwy co najmniej 7 osób biorących udział w przygotowaniu sztuki teatralnej.
4. Podaj co najmniej 5 określen gry aktorskiej

2

Odpowiedzi

2010-02-28T10:12:17+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:03:30+01:00
1. spektakl - inscenizacja, show, przedstawienie.
2. spektakl udany - profesjonalny, amatorski;
spektakl nieudany - krótki, nieciekawy.
3. osoby biorące udział w przygotowaniu sztuki teatralnej:
- reżyser
- aktorzy
- kostiumograf
- dramaturg
- ...
4. gra aktorska - mimiczna, profesjonalna, zabawna, udana, niespotykana.
;)))
10 4 10