Odpowiedzi

2009-10-18T20:17:13+02:00
Chrześcijanin może okazywać swoją wdzięczność na wiele sposobów ale wydaje mi się żę głównym okazaniem wdzięczności może być regularna modlitwa, uczęszczanie na msze święte jak i na katechezy. Inną formą okazywania wdzięczności może być działanie na rzecz kościoła i głoszenie wiary jak również pomoc bliźniemu.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:20:26+02:00
Okazywać wdzięczność może przez:
-staranie się nawracać innych
-nie wypierać się nigdy swojej wiary
-pomagać ludziom,którzy są w potrzebie,nawet kiedy wydaje się nam,że na to nie zasługują
-zawsze szukać prawdy
-szanować uczucia innych
6 4 6