Podkreśl nazwy ssaków : KOLOREM ZIELONYM -ROŚLINOŻERNE . CZERWONYM-MIĘSOŻERNE , NIEBIESKIM-WSZYSTKOZERNE

-CHOMIK
-PIES
KROWA
WIEWIÓRKA
KRET
DZIK
KOT
SARNA
SŁOŃ
NIEDŹWIEDŹ
WILK
ŚWINIA
KOŃ
KRÓLIK
ŚWINKA MORSKA


PLISSSSS POMOXZCIE WARTE 10PUNKTOW

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:21:36+01:00
CHOMIK-zielony
PIES-czerwony
KROWA-zielony
WIEWIÓRKA-zielony
KRET-zielony
DZIK-zielony
KOT-czerwony
SARNA-zielony
SŁOŃ-zielony
NIEDŹWIEDŹ-niebieski
WILK-czerwony
ŚWINIA-zielony
KOŃ-zielony
KRÓLIK-zielony
ŚWINKA MORSKA-zielony
41 3 41
2010-02-28T10:21:42+01:00
-CHOMIK roślinożerny
-PIESwszystkozerny
KROWA roslinozerna
WIEWIÓRKA roslinozerna
KRET miesozerny
DZIK wszystkozerny
KOT wszystkozerny
SARNA roslinozerna
SŁOŃ roslinozerny
NIEDŹWIEDŹ wszystkozerny
WILK miesozerny
ŚWINIA wszystkozerna
KOŃ roslinozerny
KRÓLIK roslinozerny
ŚWINKA MORSKAroslinozerna
11 4 11
2010-02-28T10:24:32+01:00
Roślinożerne : Chomik , Krowa , Wiewiórka , Sarna , Słoń , Koń , Królik , Świnka morska
Mięsożerne : Pies , Kot , Niedźwiedź , Wilk , Kret , Dzik ,
Wszystkożerne : Niedźwiedź i świnia .
5 1 5