Odpowiedzi

2010-02-28T10:25:06+01:00
Osmiokat sklada sie z osmiu trojkatow rownobocznych o bokach wychodzacych z kazdego wierzcholka do srodka osmiokata,trzecim bokiem jest oczywiscie kazdy bok osmiokata

Pole =8*a²√3/4=8*8²√/4=128√3

a²√3/4-pole trojk rownob
28 1 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:27:12+01:00
Proszę bardzo ;)

http://www.speedyshare.com/files/21177974/SAM_2162.JPG

Tu znajduje się całe zadanie.
3 2 3