Odpowiedzi

2009-10-18T20:18:43+02:00
A) 230 = 2,3 × 10²
3600 = 3,6 × 10³
18000 = 1,8 × 10 do potęgi czwartej
b) 19500 = 1,95 do potęgi czwartej
120000 - 1,2 do potęgi piątej
13400000 = 1,34 do potęgi siódmej
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:19:02+02:00
A) 230 = 2,3 * 10²
3600 = 3,6 * 10³
18000 = 1,8 * 10⁴


b) 19500 = 1,95 * 10⁴
120000 = 1,2 * 10⁵
13400000 = 1,34 * 10⁷
12 4 12
2009-10-18T20:24:02+02:00
A) 230= 2,3 *10 do potęgi 2
3600=3,6*10 do potęgi 3
18000=1,8*10 do potęgi 4
b) 19500=1,95*10 do potęgi 4
120000=1,2*10 do potęgi 5
13400000=1,34*10 do potęgi 7
3 5 3