Proszę o przetłumaczenie tego tekstu na Język Niemiecki:

W czasie wolnym słucham głośno muzyki lub serfuje po internecie. Lubie jeździć na rowerze. Czasami gram w piłkę nożna. Chętnie spotykam się z przyjaciółmi i chodzimy razem do Kina lub na pizze.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:27:19+01:00
In ihrer freien Zeit laute Musik hören oder im Internet surfen. Ich mag es ein Fahrrad zu fahren. Manchmal spiele ich in einem Fußball. Wir sind glücklich, sich mit Freunden treffen und gehen zusammen ins Kino oder Pizza.


Mam nadzieje że się przyda:)
2010-02-28T11:31:37+01:00
In ihrer freien Zeit laute Musik hören oder im Internet surfen. Ich mag es ein Fahrrad zu fahren. Manchmal spiele ich in einem Fußball. Wir sind glücklich, sich mit Freunden treffen und gehen zusammen ins Kino oder Pizza.