Poszukujesz informacji o tym,jak leśne zwierzęta przygotowują się do przetrwania zimy. Czy sięgniesz do książki popularnonaukowej pt. ,,Zwierzęta polskich lasów", czy też do baśni pt. ,,Idzie Zima do lasu" ?? Uzasadnij w kilku zdaniach swój wybór.
__ ma to byc praca samodzielnie napisana__

2

Odpowiedzi

2010-02-28T10:43:58+01:00
Sprawdzając informację na temat o tym,jak leśne zwierzęta przygotowują się do przetrwania zimy poszukam tej informacji w ksiąące popularnonaukowej pt. "Zwierzęta polskich lasów" .
Wybór swój uzasadniam tym , iż w baśni nie wszystkie informacje są prawdziwe .
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:44:48+01:00
Moim zdaniem wybrała bym książkę ZWIERZĘTA POLSKICH LASÓW ponieważ w niej znajdę więcej potrzebnych informacji na ten temat i dowiem się również wielu innych niezbędnych informacji a w baśni IDZIE ZIMA DO LASU informacje które są mogą być trochę wymyślone i sztucznę więc stawiam na książkę ZWIERZĘTA POLSKICH LASÓW bo jest bardziej naturalna niż baśń .
8 4 8