Według pewnego przepisu z 5 kg truskawek mozna otrzymac 2,5 kg dżemu. masz 8 słoików dżemu po 250g w każdym . Ile kilogramów truskawek zuzyto , jesli dżem zrobiono zgodnie z tym przepisem?
Zapiszcie wszystkie obliczenia i odpowiedzi. :)

__ sorry za pomyłke zadanie do dałam jako przedmiot BILOGIA pomylilo mi sie to jest matmaa__

2

Odpowiedzi

2010-02-28T10:34:11+01:00
Poszukując informacji o tym, jak leśne zwierzęta przygotowują się do przetrwania zimy sięgnę do książki popularnonaukowej, ponieważ wiem, że znajdę tam prawdę. Nie zajrzę do baśni, ponieważ w baśni są niektóre fakty fałszywe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:47:47+01:00
8*250g=2000g
2000g*2=4000g=4kg
chyba tak