Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:28:13+01:00
Jaka jest miara trzeciego kata w trojkacie jezeli dwa kąty wynosza 27 stopni oraz 43 stopnie ?
Janek otrzymał nastepujace oceny 2,4,4,5,5,3,3,3,1, Oblicz średnia jego ocen roztep mode i mediane

Zad.1
suma kątów w trójkącie wynosi 180°
27°+43°= 70°
180°-70°= 110°

Odp: Trzeci kąt w trójkącie ma 110°.

Zad. 2
2,4,4,5,5,3,3,3,1
jest 9 ocen...

dodajemy to do siebie:
2+4+4+5+5+3+3+3+1=30
30:9= 3,(3)

rozstep: (najwyższa ocena- najniższa)= 5-4= 1
mediana:
1,2,3,3,3,4,4,5,5
ostatnia liczba jest nieparzysta: (5+1):2= 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T10:29:28+01:00
W trójkacie wszytkie musza miec 180 ⁰
27+43=70
180-70=110⁰
śr=3.(3)
rozstep to róznica miedzy największym a najmniejszym wynikiem
=4
mediana to 3