Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:33:17+01:00
D- długopisy
o - ołówki

4d+6o=12,8 /*(-5)
7d+5o=19,10 /*6

-20d-30o=-64
42d+30o=114,6

22d = 50,6
d=2,3


4*2,3+6o=12,8
9,2+6o=12,8
6o=3,6
o=0,6

cena długopisu to 2,3 zł a ołówka 0,60 zł
2 3 2
2010-02-28T10:35:45+01:00
Dane=
x-cena długopisu
y-cena ołówka

4x+6y=12,80 / * (-5)
7x+5y=19,10 / *6

-20x-30y=-64
42x+30y=114,6 /+
------------------------
22x=50,6/:22
x=2,3[zł]

x=2,3
4*2,3+6y=12,80

x=2,3
9,2+6y=12,80

x=2,3
6y=12,80-9,2

x=2,3[zł]
y=3,6[zł]



Pozdrawiam :P
2 5 2