Odpowiedzi

2010-02-28T10:31:22+01:00
3x > 9

10x ~> 7

4,5 x < 3,5

x > 18

-7 x >6

f ) 0,4 x > 0,4
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:31:58+01:00
A) 2x+1>9
2x>8
x>4

b)10+x≥7
x≥-3

c)5x-1,5<3,5
5x<5
x<1

d)-6x>18
x<-3

e)-2(2x+3)≥6
-4x-6≥6
-4x≥12
x≤-3

f)0,4(6-6x)>0,4
2,4-2,4x>0,4
-2,4x>-2
x< ¹₃
2010-02-28T10:39:22+01:00
A) 2x+1>9
2x>9-1
2x>8/:2
x=4

b) 10+x>_7
x>_7-10
x>_-3

c)5x-1,5<3,5
5x<3,5+1,5
5x<5/:5
x<1

d)-6x>18/: (-6)
x>-3

e) -2(2x+3)>_6
-4x-6>_6
-4x>_6+6
-4x>_12/:(-4)
x>_-3

f)0,4(6-6x)>_0,4
2,4-2,4x>_0,4
-2,4x>_0,4-2,4
-2,4x>_-2/(-2,4)
x>_0,83